Pravidelní čtenáři

pátek 27. srpna 2010

Award - One little Sparkling blog

Dostala jsem od Veternice a Filo-Scrap nádherné a mé první ocenění blogu. Proto si ho zde hned pověsím..chi:-) Tímto mnohokrát děkuji, jsem opravdu šťastná a moc si toho vážím.
  • Answer the following question: "What do you enjoy most about your blog?
I have created a blog so I could share with you about their creations. It also helped me to know what's new going on in the world of scrap, which I love. It's for my addiction and I'm enjoying it. I'll be glad when you come back to me and even write reviews.

6 komentářů:

  1. Hudyno...strašně moc děkuji za vaše ocenění...opravdu si toho moc cením...je to mé první...a věřte, že si ho vystavím také ;o)
    Krásný den vám přeji...díky vám bude i ten můj o fous veselejší ;o)
    Iveta

    OdpovědětVymazat
  2. aj ja srdečne ďakujem za ocenenie
    Janett

    OdpovědětVymazat
  3. Moc děkuju za ocenění. Jsem ráda, že se vám můj blog líbí. U vás je taky krásně. Ještě jednou díky. Annave

    OdpovědětVymazat
  4. děkuji také za ocenění. Viky

    OdpovědětVymazat
  5. Aj ja dakujem za krasne ocenenie. ZuzanaR

    OdpovědětVymazat
  6. Veľmi pekne ďakujem za ocenenie blogu. Veľmi si to vážim. Ivana

    OdpovědětVymazat